18 Şubat 2009 Çarşamba

Kapaklar:Hayden,Aniston,Timberlake,Lauren,JuliaRoberts





Hayden'i çok beğendiğimi söyleyemem.
Omuzları ve göğüs kısmı çok geniş sanki hep karnını içine çekerek yürüyor.
Giyiniş tarzını ise bazen beğenip bazen beğenmiyorum.
En güzel yeri benim için gözleri.
Ve bu kız kesinlikle güzel kelimesinden daha çok tatlı kelimesi için yaratılmış gibi?
Siz ne dersiniz?
Jennifer Aniston
Onu herkes kocasını elinden alınan kadın olarak tanımlamaya başladı.
Friends dizisinden çok uzaklaştı.
Jennifer a karşı farklı bir his var içimde.
Eski bonus şimdilerin kızların vazgeçilmezi Justin
Şarkılarıyla da beni gönlümü çalan şarkıcı.
Azcıkta erkek kapakları koyayım dedim.
Justin'i beğeneniz var mı?


Lauren'i ben hoş giyinişiyle tanıdım.
The hills dizisiyle uzaktan yakından alakam olmadı.
İlerki postlarda size koyacağım şık giyim tarzını.
Diziyi izleyen var mı?nasıl bir konuya sahip merak ediyorum.


İkizlerine kavuştuktan sonra kaybettik onu.
Güzel gülümsemesiyle çoğu filmi unutulmaz yapmıştı.
Julia'yı sizde özlemediniz mi?
Sizin içlerinde daha samimi bulup sevdiğiniz kişi kim?
-Hayden Panettiere
-Jennifer Aniston
-Justin Timberlake
-Lauren Conrad
-Julia Roberts

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder