25 Şubat 2009 Çarşamba

Renkli Büyük Taçlar


Saç bantları,taçlar saçların en güzel aksesuarları bence.
Ve ben saçlarda renklendirici şeyleri takmayı seviyorum.
Gossip Girl'ün blair i de saç aksesuarlarından vazgeçemeyenlerden.
Belki onunla bu kadar popüler olmuş olabilir ama
iyi ki de olmuş diyorum.
Kendinizi ilk taktığınızda liseli kızlar gibi hissedebilirsiniz
ama kendinize ve yaşınıza uygununu bulunca
emin olun liseli bir kızdan çok hoş bir bayan olucaksınız.
Benim en çok beğendiğim model iki veya üçlü sıra halinde olanlar
özellikle modelde gördüğünüz gibi toplu saçlarda çok hoş duruyor.
Aynı zamanda makyajının çok hafif ve güzel olduğunu demeden geçemeyeceğim.




Aynı zaman büyük ve gösterişlileride takabilirsiniz şık bir akşam için.
Bunun örneklerini en çok Victoria Beckham da görüyoruz.
Kısa saçları için en güzel aksesuarı seçmiş.
Siz Saç aksesuarları için ne düşünüyorsunuz.
Bne çok beğeniyorum da?Ya siz Modacı Hanımlar?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder