26 Şubat 2009 Perşembe

Lauren Conrad Stili

Lauren'i The Hills dizisinden değil giyim tarzından tanıyorum demiştim önceden.
Beğendiğim içinde giysilerini derleyip sizinle paylaşıyım istedim.
Genç kızımız dar paça pantolonlardan ve pumplarından vazgeçemiyor.
Dar paça skinnylerle topukluların ne kadar hoş durduğuna bir kez daha şahit oluyoruz böylece.
Elinden chanel çantalarını ve gözlüklerinide düşürmemesi
aynı zamanda taçları onunda çok sevmesi gözden kaçmıyor.
Artık bayanlar taç modasına alışsak iyi olur.
Euromoda %50 indirimleriyle sizi çağırıyor:)







Laurenin ne yazık ki şortlu halini pek beğenmedim.


Bu arada bu kızın her zaman bakımlı olması beni kıskandırmıyor değil.
Normal gündelik hayatında bile inanılmaz şık olmayı başarabiliyor.
Lauren'in giyim tarzını beğenip takip eden var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder