14 Nisan 2009 Salı

güneşi gördüm full izle


güneşi gördüm,güneşi gördüm izle,güneşi gördüm full izle,güneşi gördüm full izlemek,güneşi gördüm film full izle,güneşi gördüm izle full,güneşi gördüm filmini full izle



arkadaşlar ben güneşi gördüm'ü full vermiyecem. nedeni çok açık, hak meselesi. Allah demiş ki, bana "neyle gelirsen gel kul hakkıyla gelme". çünkü normal günahları, cenab-ı hak tövbe edersen bağışlar, ama kul hakkında: kul'un hakkını helal etmesi lazım.

zaten filmi full olarak izlemeniz imkansız. neden ? zaman gazetesinde okuduğuma göre, mahsun kırmızıgül filmin kopyasının internete düşmesini engelleyebilmek için 350.000 para bayılmış.

not: bloggerdal.com adlı sitenin o.çocuğu sahibi güneşi gördüm'ü full verdiğini zannediyor, geri zekalı " beyaz melek " filmini vererek bizi kandırmaya çalışıyor.
yer mi anadolu çocuğu yavrum ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder