29 Nisan 2009 Çarşamba

MİMLENMİŞİM

SEVGİLİ ARKADAŞIM PEMBETATLAR BENİ MİMLEMİŞ.BENİ BİRAZ DAHA TANIMAK İSTEMESİ ÇOK GÜZEL VE HOŞUMA GİTTİ...İŞTE CEVAPLAR:

1.Yılsonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz? Kesinikle hayır sağlığımı bozamam...

2.Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Sağır olmak derim.Duymadan yaşamak görmeden yaşamaktan daha iyi gibi geldi bana.Ama Allah kimseye ikisini de göstermesin.

3.öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
Hayır istemezdim..Çünkü sevdiklerimle kaliteli zaman geçirebilmek için ruh halimin iyi olması gerekiyor.

4.Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Üzülmezdim çünkü ben zaten herşeyi söyleyen açık bir insanım.Sevdamı da ,Öfkemi de,Neşe mi de paylaşırım.

5.Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Hiçbirşeyi bütün servetim yanımda zaten.Ailem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder