8 Nisan 2009 Çarşamba

PASKALYA ÇÖREĞİ

Herkese Merhabaaaaa:)

Bu aralar mutfakta az zaman geçiriyorum. Nedenini bahar yorgunluğuna bağladığım bir isteksizlik ve tembellik var üzerimde :) en kolay akşam yemeklerini hazırlayarak mutfaktan kaçıyorum. İnşallah yakın zamanda değişik tariflerimle karşınızda olurum.

Paskalya çöreğini uzun zamandır yapmak istiyordum ve akşam Ninonun blogunda görünce üzerimden bu tembelliği atmak için hemen mutfağa girdim. Çok geç saatte yapmama rağmen gecenin bir yarısı eşim ve oğlum tarafından baya tüketildi. Çok lezzetli, yumuşacık bir çörek olmuştu. Mayalı hamur yapmakta zorlananlar hiç korkmasın içerisinde fazla miktarda olan şekerden olmalı ki çok çabuk mayalanıyor ve çok güzel kabarıyor. Denemenizi tavsiye ederim. Tarif için Sizleri Sevgili Arkadaşımız Ninoya yönlendiriyorum. Tarif BURADA.

Ninocuğum bu güzel tarif için teşekkür ederim. Ellerine sağlık.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder