9 Nisan 2009 Perşembe

Jojee'nin Ödülü


Sevgili Style Boom , Bursa'da Moda ve Moda Ve Sosyete blogumuzu(sizlerle benim blogum) smart blogger ödülüne layık görmüşler.Çoooookkkk teşekkür ederim.İnanın çook mutlu oldum.Bu ödülü aldıktan sonra benimde blogları ödüllendirmem gerek tabi ki.
1-Her zaman samimiyetine inandığım bir blog,hem çok mütevazi hemde sitesi oldukça başarılı büyük bir kısmımızın bildiği Salıncakta İki Kişi
2-Giydikleriyle beni şaşkına çeviren,kendine has bir tarzı olan Eyes of Me
3-Kendisi memleketinden uzakta buram buram moda kokularıyla insanları büyüleyen Styleseekingzurich
2 günlüğüne Ç.kaleye gitmem gerekti bu haftada sınavlarım var.O yüzden konu koymakta biraz az zamanım oluyor.Anlayışınıza teşekkür ediyorum.
Hergün giren,yorum bırakan,sessizce izleyen veya beğenmeyen herkese çoook teşekkür ederim.Bu blog bir tek benim değil hepimizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder