15 Haziran 2009 Pazartesi

Kısa Tulumlar Nasıl Durur?



Tulum modası devam ederken çoğumuz nasıl olur acaba sorularıyla almadığımıza ya da kararsız kalıp sonra bakarım dediğimize eminim.Bende öyle yapanlardanım Tulum modası ilk çıktığı anda internette minik bir araştırma yapıp güzel ürünler görmüştüm.Ama sonra almaktan vazgeçmiştim.Bu resimleri gördüğümde ise yeniden araştırmaya koyuldum ve bu sefer alacağım kararlıyım:)

Sarışın kıvırcık saçlı bayan bir fransızmış.Bana çok tatlı geldi.Tulumu diğerine göre daha spor.Sizde yazlık mekanlarda veya bir akşam dışarı çıkarken giyebileceğiniz hoş bir model.Ben yazın hep Çanakkalede olduğum için şanslı olanlardanım.
Kısa tulumlar sizce de hoş durmuyor mu?Ben straplezli olana bayıldım.Altın rengi uzun kolyesiyle de çok şık durmuş.Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder