16 Haziran 2009 Salı

Erkek yargısı

Erkeklerin hakkınızdaki ilk 4 yargısı
Erkeklerin hakkınızdaki ilk 4 yargısı
Erkekler, hiç de hazırlıklı olmadığımız bazı şeylere dayanarak hakkımızda acele kararlar verebiliyor. Sonuç ne kadar doğru ne kadar yanlış, bu onlar için genellikle pek de önemli değil.

Sizi nasıl yargılıyor?

Bir erkek sizinle tanıştığında, en mükemmel tavrınızı takındığınızı ve bunun belli bir süre devam edeceğini bilir. Bu yüzden, bazı karakteristik özelliklerinize bakarak ilişki içinde nasıl biri olacağınıza dair kafasında bir sekil çizer, işte ona düşündüğünüzden daha çok fikir verecek dört şey.

1) ARKADAŞLARINIZ

Harika giyinip en güzel gülüşünüzü takınarak ilginç bir sohbet konusu açabilir ve hatta bunun için çabalıyor olabilirsiniz. Ama bunu arkadaşlarınız için yapamazsınız. Erkekler arkadaşlarınıza sizin kişisel özelliklerinizi taşıyan temsilciler olarak bakarlar. 26 yaşındaki Selim "Barda çok tatlı bir kızla tanışmıştım. Biraz konuştuktan sonra arkadaşlarının yanına gitmemizi önerdi. 10 dakika içinde onların dedikodudan başka bir şeyden anlamayan insanlar olduklarını fark ettim ve oradan hızla uzaklaştım" diye anlatıyor. Eğer arkadaşlarınız sizin o erkeği elde etme konusundaki çabalarınızı önemsemiyorsa, görüşmelerine engel olmaya bakın.

2) GÜLÜŞÜNÜZ

Erkekler eğlenceli yönleriyle gurur duyarlar ve bu nedenle esprilerini anlayabilecek kadınlarla birlikte olmak isterler. Yine de onların yanında aşırı kahkahalar atmaktan kaçının. 27 yaşındaki Aykut, "Sürekli gülme krizine giren bir kızla çıkmıştım. Hiç de komik değildi. Durum o kadar sinirlerime dokundu ki, erken ayrılmak için bir bahane yaratıp kaçtım" diye anlatıyor.

3) İÇKİ SEÇİMİNİZ

Şarap, bira ve kokteyl içmenizin hiç önemi yok. Önemli olan, o içkiyi seçmenizin ilgi uyandırıcı bir sebebi olması. Üzgünüz, sarhoş olmak istemeniz bu sebeplerden biri sayılmıyor. 27 yaşındaki Sedat "Birayı çok seven bir kızla çıkmıştım. İçtiği markayı neden daha popüler bir markaya tercih ettiğini söylediğinde ona aşık oldum" diye itiraf ediyor. Seçiminizi savunmanız neyi sevdiğinizi bilecek kadar zeki olduğunuzu gösterir.

4) CEP TELEFONU KULLANMA ALIŞKANLIĞINIZ

Onunla beraberken cep telefonunuza bir mesaj geldiğinde yaptığınız şey, ileride sevgiliniz olduğunda bu konuda nasıl davranacağınızın sinyallerini verir. 33 yaşındaki Yaman "Harika bir kızla çıkmıştım. Telefonu çaldığında cevap vermeden sessize almayı tercih etti. Bu da, o andaki önceliği olduğumu göstermesi açısından çok önemliydi. 'İşte birlikte olunabilecek bir kız buldum' diye düşünmüştüm" diye anlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder