7 Haziran 2009 Pazar

DAVET MASAM:))

LAZ BÖREĞİ(tıklayın)
KARAMELLİ CEVİZLİ CHEESECAKE


TOST EKMEĞİ SALATASI(ÇERKEZ SALATALI)

ISLAK KURABİYE (şerbetli) tıklayın

MOR LAHANA SALATASI


HERCAİ SALATA (MEKSİKA FASULYELİ)


VİŞNELİ YAPRAK SARMA-tıklayın



Sevgili Fatoş'umdanTANDIR BÖREĞİ (KAYSERİ)-tıklayın
KIYMALI POĞAÇA-tıklayın(link patatesli)
ISPANAKLI MANTARLI LAZANYA(tıklayın)
Masanın görüntülerini alırken daha fırında olduğundan
sonrasında da telaştan pişmiş görüntüsü alınamadı maalesef.!!

-

-

Bu masayı hazırlayıp görüntüleyeli yaklaşık iki ay kadar oldu..Ama sizlere ancak ulaşabiliyor, kusura bakmayın.. Ben ve komşularım çok keyifli güzel bir öğleden sonrayı bu lezzetli yiyeceklerle ve kahkahalarımızla geçirdik:)) Hepsine çok teşekkür ediyorum tekrar..

Neden olduğunu anlayamadım ama sanırım telaşım ve acelemden resimler çok güzel çıkmamış.

Tam servis zamanı da masayı doğru ışık açısıyla alamamışım..Ben beğenmedim açıkcası, karanlık ve bulanık çıkmış resimler..Ama inanın hepsinin tadı güzeldi..

Sırayla elimden geldiğince vereceğim tariflerini..Denemek isteyenler hiç tereddüt etmesinler..

Kiminin zaten önceden tarifi verilmişti; kimisi de yeni.. Bir kısmını sağolsunlar komşularım gelirken getirmişlerdi.

Sevgili Nurten ve Nesrin birlikte "laz böreğini" yapmışlar..Ayten gördüğünüz nefis kıymalı poğaçaları yapmıştı..Sağolsun kayınvalidem de Kayseri'nin nefis tandır böreğini yapmıştı..

Bana da bu güzel yiyecekleri komşularımla paylaşmak düştü..

Görüyorsunuz ne kadar şanslıyım:))

Sevgiyle kalın:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder