9 Haziran 2009 Salı

Aldım,Giydim Ve Giyicem!{ben2}



Outletim den aldıklarımla yine karşınızdayım.İnsan yeni şeyler alınca kıpır kıpır olur hele bu yeni şeyler uygun fiyataysa artık göklerdedir ya işte ben Outletim de aynen öyle oluyorum.Üye olduğunuz zaman yeni gelen ürünlerin geldiğini size email yoluyla haber veriyor Outletim .O yüzden güzel şeyleri bedenleriyle bulup uygun fiyata ve kargosuz olarak alabiliyorsunuz.Yine haber verdiklerinden beğendiklerim ve aldıklarım.Haziranın gelmesiyle artık ben iyice açıldım:)Birde nerde oturduğunuzun büyük bir önemi var biliyorum.Bu hafta çanakkalede olduğum için istediğimi giyebiliyorum.

Bu sabah burdaki arkadaşlarımla beraber sabah kahvaltısına gittim.Çanakkaleye gelip boğaz manzarısına karşı kesinlikle kahvaltı etmelisiniz.Burda artık tam yaz havasına ve tatil moduna girildiği için Outletim den aldığım NafNaf üstümü ,beyaz şortumu ve bağcıklı sandaltelerimi giydim.Outletimden aldığım bu bluzun straplez ve hafif pırıltılı kumaşa sahip olması benim beğenimi kazandı.Outletim de bu straplez 74 tlden 29 tlye düşmüş!Sizde çok beğendim nafnaf straplezi kaçırmak istemiyorum diyorsanız Tık Tık


Outletim de görüp bayıldığım diğer elbise ise Gina Tricot marka.Outletim in %70 indirimiyle kaçırmadığım bu elbise inanılmaz rahat ve çok hoş duruyor.Bu sene biliyorsunuz yunan tanrıçası gibi gezeceğiz.Gina elbise göğüs kısmındaki altın şeritlerle tanrıça havasını biraz hissetmenizi sağlıyor.Outletim de gina tricot elbisenin bir de nar çiçeği rengi var.Buara nar çiçeği elbiselerimin sayısının arttığı için yazın rengi olan beyazı seçtim.Beyaz topuklu ayakkabılarımı yine bir elbiseyle kombine olarak kullandım.Beyaz topuklu ayakkabıları daha size ne kadar uyumlu olduğunu gösterebilirim bilmiyorum:) Outletim de Gina tricot marka bu elbisenin fiyatı 139 tlden 39 tlye düşmüş!Bende beğendim nar çiçeği rengine de bir göz atmak istiyorum diyorsanız tık tık
Aynı zamanda benim gibi Outletim.com a üye olup arkadaşlarınızı üye ederek 10 tl kazanabilirsiniz.Beğendiğiniz bir giysiyi almak için belkide 3-4 arkadaşınızı üye yapmak yeter:)Daha fazla bilgi için Outletim.com
*Nafnaf straplezim ve Gina Tricot elbisem nasıl durmuş?Elbiseyle yapışkanlı sütyenler varmış galiba onu giyersem daha hoş duracak galiba.Deneyen ,memnun kalan veya bilgisi olan varsa paylaşımlarını bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder