11 Haziran 2009 Perşembe

Yırtık Jean Modası



Yırtık jean modasına itiraf etmeliyim bayılıyorum.Jeanlerin eskitilmiş ve yıpranmış görüntüsü bana daha hoş geliyor.Ama Boyfriend jeani hatta yırtık bile olsa pek hoş bulmuyorum.Miley,Megan ve Mischa üstteki resimde skinny jeani yırtık haliyle giymişler.Boy friend'e göre skinny jean daha güzel duruyor kesinlikle.

Bütün yabancı ünlülerde yırtık jeanleri görebilirsiniz.Aynı zamanda bizde sokağa taşıyoruz bu modayı.Sizde bu modayı seviyorsanız , kenarda kullanmadığınız jeaninizi makasla keserek ve zımparayla eskiterek çok hoş ve trend bir jean elde edebilirsiniz.Biraz cesaret (-jeani mahvederim korkusundan kurtulun) ve yaratıcılık eminim müthiş bir şey ortaya koyacaktır.


Jırtık jeanleriniz var mı?Ve sizde benim gibi severek kullanıyor musunuz?Eğer yapamam ben diyenler için bershka'ya ve stradivarius gibi markaların jeanlarinden eminim hoşlanıcaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder