21 Haziran 2009 Pazar

Mim-Mim-Mim:)

Sevgili DIY projeleriyle beni burda çıldırtan,çok hoş fikirleri bulunan ve moda dünyasının (benim için) vazgeçilmez isimlerinden Fashion By Siu beni mimlemiş.



Mime başlıyorum:)



1- Kullandığınız parfümün markası nedir?









Uzun zamandır Burberry-Burberry parfümünü kullanıyorum.YKM'nin %30luk indiriminden faydalanıp bu şahane parfümü almıştım.Şimdi ona bağımlı haldeyim.Doldurma olarak bir çok yer de duymuşsunuzdur kokusunu.Üstünüzden bütün gün çıkmamasını ve etrafınızdakilerin peşinizden gelip parfümünüzün markasını sormasını istiyorsanız Burberry tam size göre kesinlikle denemelisiniz.







Tavsiye edeceğim diğer bir parfüm markası ise Dior-Hypnotic poison.İnternette biraz araştırma yaparsanız(bknz ekşisözlük) genelde kadının baştan çıkarıcı kokusu olurak tanımlanıyor.Benim olsun ben geldiğim zaman kokum yayılsın ve sizin kimliğiniz olsun istiyorsanız listenizin başında yer almalı.Kokusuna gelirsek ilk önce testerı sıktıklarında rakı kokuyor ya bu diyeceksiniz:)Ben böyle demiştim.Mağazanın içersinde dolandım alışveriş yaptım ve o koku nasıl muhteşem bir hal almış şaşıracaksınız.Bileğinizden hiç çıkmıyor.Geçen sene ben çantama dökmüşüm yanlışlıkla telefonum hypnotic ile yıkanmış resmen.Aradan bir sene geçti hala parfüm kokuyor:)



2-Kullandığınız kremin markası nedir?





The body shoptan aldığım çilek aromalı vücut kremi.Özellikle kokusu çok hoşuma gidiyor.Ve cildi yumuşacık yapıyor.



3-Şuan okuduğunuz kitabın adı?



Ayşe Kulin-Umut kitabını okumaya başlıyorum.Veda'yı okuduktan sonra Umut kitabını da çok merak ettim.Ayşe Kulin'in yazdığı bütün kitapları beğeniyorum.Bir çoğu okunması gereken yapıtlar bence.Özellikle Sevdalinka adlı kitabında okurken göğüsüm o kadar sıkıştı ki Bosnalıların acılarına bende ortak oldum.Tarih kokan kitaplar okumak istiyorum diyorsanız listenizde yer almalı.



4-En son aldığım üç ürün?





*Babama gömlek

*Maxi elbise.Sizinle paylaşacağım tabi:)

*Pullu ip askılı ve outletim.comdan topshop elbise



5-En çok sevdiğim üç dizi?



*Gossip Girl

*Aşk-ı Memnu

*How I met your mother-Barneyyy!





Şimdide mim sırasını
CindrellaUnderTheUmbrella geçiriyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder