6 Haziran 2009 Cumartesi

SİYAH İNCİ(BİSKÜVİLİ PASTA)

Aslında hepinizin bildigi bisküvili pasta.Arkadaşım ne olur bu pastayı ben yaptım benim dedigim adla yayınla dedi bende o yüzden adına siyah inci dedim.Arkadaşım oglunun dogum günü için yapmıştı.Ben açıkçası bunlardan öyle bir tane iki tane alıp doyanlardan degilim.Bu tabak önüme konunca kaldır dedim çünkü tabagın içindeki bütün siyah incileri yerim diye korktum.Biliyorsunuz ev aldık demiştim.Bana sevgilerini ileten veya iletemeyen bütün arkadaşlarıma buradan teşekkür etmek istiyorum.İnsanın,hem de hiç tanımadıgı insanlar tarafından sevildigini bilmesi çok güzel bir duygu.Yarın internet kapanıyor çarşamba taşınıyoruz gitmeden önce kolay bir tarif vereyim istedim.Dönünce inşallah tarifler yayınlamaya devam edecegim.
Malzemeler:
  • 1 adet yumurta sarısı
  • 1,5 çay bardagı süt
  • 3 yemek kaşıgı kakao
  • 3 yemek kaşıgı pudra şekeri
  • yarım paket margarin(eritilip sogutulmuş)
  • yarım paket petibör bisküvi
  • hindistan cevizi(üstü için)

Bisküvileri ufak ufak kırıyoruz ve diger bütün malzemeleri derin bir kaba alıp iyice yoguruyoruz. Sonra küçük parçalar koparıp yuvarlaklar yapıp hindistan cevizine buluyoruz.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder