28 Haziran 2009 Pazar

Tulum Modelleri ve Markaları

Pictures76
Bu sene en güzel moda benim için Pudra renkleri ve Tulum modası.Kendime göre tulum hala bulamadığım için büyük bir araştırma içersindeyim.Bunlara yabancı sitelerin online alışverişi de dahil.Bazılarının kesimleri çok kolay olduğunu görüyorum.Ve içimdeki dikiş canavarı kumaşa saldırmayı emretse de şuara aşırı derece de yoğunum.Ama haftasonu maxi elbise dikmek için kolları sıvıyor olacağım:)
Pictures75
Tulum modasının en çok kısa halini beğeniyorum.Uzunları da gerçekten hoş duruyor ama benim idealim kısadan yana.Uzun modellerini yaz düğünleri için seçebilirsiniz.Özellikle gri ve nude tonları inanılmaz yakışır.
Pictures77
Buraya koyduğum ürünlerin markalarını da altına yazdım.Belki gittiğiniz yerlerde(beymen..) rastalama olasılığınız olabilir.Aldığınız tulum var mı sizinde?Aldıysanız nerden ve ne kadara.Bu ara sizinle alışveriş konusunda dayanışma içersindeyim:)Bizimle paylaşmak isteyen varsa
jojikmoda@hotmail.com adresine mail atabilir:)
Pictures74

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder