25 Mayıs 2009 Pazartesi

Bikini Modelleri


Yazın gelmesiyle beraber yaşanan diğer bir telaşta -benim için şuara:)- bikini sorunu.Gittiğim çoğu yerde Victoria's Secret'ın bikinileri kadar güzellerini bulamıyorum.Gönlümü çalan o kadar hoş modeller var ki hepsini almak çeşit çeşit giyip çıkartmak istiyorum.Ama ne yazık ki Victoria's Secret'ın burada olmaması ve internetten alışverişin nasıl yapacağımı bilmemem onların renkli resimlerine bakmakla kalıyor.

Buaraya koyduğun modellerin hepsi ipli bikini tarzında neden diğerleri çok diye sorarsanız.Mayokini,Mayo bölümlerim hatta ekstradan bir bikini postumu da koymayı planlıyorum.Genelde üçgen bikinileri çok beğeniyorum.Hem daha hoş hem de kullanması rahat oluyor.Özellikle üst kısımlardaki açılma korkusu biraz daha azalmış oluyor.Sade renklerdeki bikinilere sahip olan ben bu sene desenli modelleri çok beğendim.Geçen seneye göre çıkan yeni modeller internetin başında ağlanmama yetiyor.

Pullu,minik fiyonklu,fırfırlı,asimetrik kesime sahip desen desen bikinileri victoria's secretta bulabilirsiniz.Kumsallarda sizde benim gibi renkli ve bol desenli modelleri seçebilirsiniz.Ayrıca bulunduğum yerde ulus pazarına gittim.İnanılmaz hoş modeller vardı.Hemde o kadar ucuz ki benim kalbimi beyaz minik pembe desenli ve fırfırlı model çaldı.Deneme imkanımın olmamasından dolayı tereddütte kalıp almadım.Ama şuanda pişman olmuş durumdayım:(

Eminim sizde benim gibi bir çok model için iç geçiriyorsunuzdur.Victori's Secret sitesinden alışveriş yapanlar varsa eğer bize biraz bilgi verirse çok seviniriz.Kendi adıma çooook çoookkk minnettar kalırım.Hepinize iyi haftalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder