28 Mayıs 2009 Perşembe

Yeni Elbise ve Ayakkabı {ve ben}




Yeni ayakkabım ve mini elbisemle karşınızdayım.Elbiseyi Batikten sevgili {İ} aldı.İnanılmaz tatlı duruyor.Bütün dekolteleri bu elbisede bulabilirsiniz!Hep dikkatli olmanız gerekiyor o yüzden.Özel geceler için giyebileceğim parlak ve aynı zamanda çok güzel renklere sahipti.Onu gördüğüm anda benim olmalı dediklerimden.
Ayakkabıyı ise 29,90 na aldım!Fazla topuklu olmaması benim her zaman giyebileceğim anlamına geliyor.Çok yüksek topuklularda yeni yürümeyi öğrenen ördek gibi oluyorum:)Beyaz rengini aldım çünkü herşeyle beyaz uyum sağlayabiliyor.Kot pantolonu ve üstüne kırmızı puantiyeli üstümle de inanılmaz tatlı duruyor.Ayakkabı numarasına baktım pek fazla seçenek yoktu eğer isteyenler olursa yardım etmeye çalışabilirim.
Resim konusunda ise nasıl poz vererim sorusuna yeni yeni yanıtlar vermeye başlıyorum.Şu ara yeni bir anlaşma yapmış bulunmaktayım.Oyüzden bol bol beni ve tanıtım içeren yazımı görüceksiniz.

Elbise ve ayakkabı hakkında siz ne düşünüyorsunuz?Sizce de güzel duruyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder