15 Mayıs 2009 Cuma

KUMSALDA YÜRÜYÜŞÜN FAYDALARI

Tülin Şahin
Geçtiğimiz hafta Kanarya adalarında 8 günlük bir çekim programı için bulunmuştum. Alman bir moda dergisi için, kapak, artı moda çekimleri yaptım. Her sabah güne saat 05.00'de başlıyor akşam saat 18.00'e kadar çekim yapıyordum. Eveeeet, oldukça yorucu : ) Sabah saat 05.00'de herkes henüz tatlı tatlı uyurken ben makyözün koltuğunda saç ve makyaj fırçaları ile uyanmaya çalışıyordum : ) Şimdi hepiniz soruyorsunuz, ya bu yoğun çalışma programımda nasıl spor yapıyorum diye :) işte size sırları.
Dünyanın neresinde çekimde olursam olayım, mutlaka çekim sonrası spor yaparım. Çoğu zaman şunu yapmayı seviyorum; çekim sonrası hemen makyajımı silip, saçlarımı at kuyruğu yapıp ve spor ayakkabılarımı giyip bulunduğum şehri yaya olarak keşfetmeye başlıyorum. Böylece hem şehri keşfetmiş hem de farkında olmadan saatlerce spor yapmış oluyorum : )) Eğlenceli bir yöntem değil mi? Sırf bu yöntemimle yıllarca dünyanın neresine çekimlere gittiysem, bir çok şehri böyle ezberledim : )) Veya otelin havuzunda yüzerim.
Veyaaa, böyle güzel sahillere çekime gitmişsem yalın ayak yapıyorum yürüyüşlerimi, doğal olarak. Sahilde yürümek kadar keyifli bir şey varmı? Kanarya adalarında her akşam tam 18.10'da çekimden otele dönmüş oluyorduk. Ben hemen 18.15'de sahile inip, tam 1 saat 20 dk yürüyüş yapıyordum. Kumda yürümek 'fit' bir vücut elde etmek için ideal. Varsa böyle bir imkanınız hiç kaçırmayın. Sıkı popo, kalçalar ve bacaklar istiyorsanız : )) hemen başlayın. Neden hep açıkhavada spor yapmayı tercih ettiğime gelince; çünkü kapalı bir alanda yapılan, spordan daha fazlasını yakıyorsunuz. Neden? Çünkü vücut, hava şartlarına göre efor sarf ediyor. (devamını 4.kitabım 'Siz Hala Diyet mi Yapıyorsunuz ? 'da okuyabilirsiniz)
Yürüyüşlerim her gün böylece saat 19.35'de bitmiş oluyordu. Otele gelir gelmez terasta kendime, akşam yemeği olarak ızgara balık veya tavuk yanında haşlanmış sebzeler söylüyordum veya bir salata. ( Eee, neydi benim sağlıklı beslenmenin adı : ))) 'Kral, prens ve fakir' değil mi? )
Yemeğimden sonra hemen bir duş. Ardından ertesi güne güzel bir cilt ile uyanmak için, yüzüme temizleyici ve nemlendirici bir maske yaptıktan sonra, ertesi sabah tekrar saat 05.00'de ayakta olmam gerektiğinden en geç saat 22.00'de uyuyordum. İşte size bu hafta formda, zinde ve güzel kalmanın sırları!!! Çok basit değil mi? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder