9 Haziran 2010 Çarşamba

Altınoluk Gezimiz

Çoğu arkadaşımında bildiği gibi hafta sonu sevgiliFeriha annenin yanına Altınoluk beldesine gittim.

Öncelikle blog dostluğundan bahsetmek istiyorum.Biz Feriha anne ile porselendemlikte ev sahibesi seçtiğim dönemlerde tanıştık.İyiki de tanımışım kendisini sonrasında bağımızı hiç kesmedik . 2008 yılının kasım ayından bu yana belli aralıklarda telefonla ve çok sık olmasa da yorumlarda ve msn de dertleşir konuşur olduk.
Bir gün bana "sevilcim seni dünya gözü ile görmek bol bol sohbet etmek istiyorum " dedi.Durumdan eşime bahsettim bekle bakalım hele bir yaz gelsin bakarız ayarlayabilirsek para durumumuzu bakarız gideriz dedi.
O gün söz almıştım atık eşimden...Tek sorun zamanlama yapmak kalmıştı.1 ay öncesinden haziranın ilk haftası sendeyim dedim .Tabi günler su gibi geçip gitti ve sonunda hafta sonu Altınoluk'a ziyarete gittik.
Sabah çok erken saatlerde çıktık yola gecedende çok az uyumuştum.Gözler kan çanağı şişmiş vaziyette yola devam ediyorduk çanakkaleye vardığımız da aman Allahım bu güzel manzaradan resimler çekmeliyim diye makinama uzandığımda kötü bir süprizle karşı karşıya kaldım.Oda ne makinamın bili içinde değil
O kadar çok üzüldüm ki yaklaşık yarım saat konuşamadım.Beni tanıyanlar bilirler çok konuşan biriyim düşünün yarım saat susmam demek ne demek :) Çanakkalede bir çok yere baktım belki pilinden bulurum diye ama yok yoktu..
Sonuç olarak o güzelim manzaralardan hiç bir kare çekemedim.Telefonumla çektiğim görüntüler ise maalesef kötü çıktı.

Oraya varmamız öğlen saatlerini bulmuştu.Kahvaltı için bizi beklemişlerdi.Kahvaltı da yok yoktu gerçekten bir kuş sütü eksikti.Feriha anne ellerine sağlık tekrardan herşey mükemmeldi.

Feriha annenin eşide aramızda olacaktı fakat annesinin ani rahatsızlanması dolayısı ile Balıkesire dönmesi gerekmiş.Tabi programımız bozulmasın diye bizede söylememişlerdi.Çok üzüldük aramızda olamadığı için.Eşim de tanımak istiyordu demekki kısmet değilmiş .Feriha annenin yanında sevgili Esra da vardı
Esra yı da Feriha anne sayesinde tanımıştım onunda blogu var isimlerine tıklayarak bloglarına ulaşabilirsiniz.
Hava güzel olur düşüncesi ile kızımın scooter  da almıştı .Yağmurla gittik yağmurla döndük o güzelim bahçesinde maalesef ne çay içebildik nede kızım oynayabildi dedim ya kısmet değilmiş.

Ama Feriha annenin bir evi var bayıldım.Tam kızımın istediği gibi bir ev ...Allahım herkese nasip eder inş.
Kızım ilk defa görmesine rağmen hiç yabancılık çekmedi aksine çok sevdi .Birden Anne bak cici anne bana ne almış dedi .Nasıl cici annemi şok oldum  nedenmi genelde kızım bak buna şu teyze veya bak buna böyle demen gerek diye söylevlerde bulunuruz ama bu sefer kızım kendi isim bulmuştu.Aa cici annemi kızım neden öyle dedin diyince anne büyük anne diyemem var babaannemde var En güzeli bu dedi omuz silkerek :)
Cici annemiz bize nefis mamalar hazırlamıştı makinam olmadığından resimleyemedim.Feriha annenin makinasından bir kaç kare  bu yayınladıklarım ..
Tekrar herşey için teşekkür ederim Feriha anne güzel bir hafta sonu oldu benim için en yakın zamanda tekrar görüşebilmek dileğiyle
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder