7 Haziran 2010 Pazartesi

BAKLAVA YUFKASI İLE BÖREK


Evet hepinize günaydınlar şekerler:))Üç gündür Bursa'da sürekli yağmur var havalar soğudu ve karardı.Tabii benim ruhumda kapandı:))Bu ara kendime şekeri yasakladım yaptıklarımdan yeme meye çalışıyorum.Sadece tatlarına bakıyorum.Dondurucuda duran baklava yufkalarımla börek yapayım dedim.Çağkan patatesli olmazsa yemez mecburen patatesli oldu börekler.
MALZEMELER
1 paket baklava yufkası
3 büyük patates
2 orta boy soğan
Tuz
Karabiber
Sıvıyağ
YAPILIŞI
-Patatesleri haşlayıp çatalla ezdikten sonra ufak doğradığımız soğanla kavuruyoruz.
-Baharatlarını ayarlıyoruz.
-Baklava yufkasının bir yaprağını tezgaha alıp üstüne kaşıkla sıvıyağ gezdiriyoruz.
-Uç kısmına harcımızdan koyup rulo olarak sarıyoruz.
-Bıçakla geniş olarak kesiyoruz.
-Üstlerine yumurta sarısı sürüp önceden ısıtılmış 175 derece fırında üstü kızara na kadar pişiriyoruz.
AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder