13 Haziran 2010 Pazar

Bir kaç yenileme




Haftasonu bayadır gözüme takılan bıçak standımı ve eve nereden ve ne şekilde girdiğini hatırlayamadığım sepetimi yeniledim.
Bir de pullarım ve boncuklarım için kap lazım olunca mama kavanozlarımdan üçü imdadıma yetişti.
Odaya git gel şeklinde yaptım bunları :)
Aradan çıkmış oldular.
Hepsinin de yeni hallerini çok sevdim..























Mama kavanozlarımı hele ayrı bi sevdim :)
Bunlar önden görünüşleri..


Yanlız şunu itiraf etmeliyim:
Hep okuyordum şu puantiyeleri fırçanın arkasıyla yapıyorlarmış sevgili arkadaşlarım.
Peki ben neden beceremedim?
Benimkiler yuvarlak olmadı pek :)



Bunlar da arkadan (ya da diğer taraftan da diyebiliriz) görünüşleri..
Boyutlu boncuk boya ile bazı yerlerini süsledim.
pek hoşuma gitti.
şu çileğe bakın Allah aşkına :))

Herkese güzel bir hafta diliyorum..
Biz Ankarada müthiş karanlık bir güne uyandık,hadi hayırlısı...

Açıklama:  Soranlar olunca buraya ekleyeyim dedim.
bunlar peçete dekupaj yöntemi ile yenilendi.
aslında artık çoğunuz biliyorsunuz ama bilmeyenler için burada yazılı dursun.
Önce yenilemek istediğim malzemeleri bir sünger fırça yardımıyla tamponlama yaparak akrilik boya ile iki kat boyuyorum.
kuruduktan sonra peçetelerden istediğim desenleri kesip,tek kat halinde,peçete tutkalı ve düz uçlu bir fırça ile yapıştırıyorum.
kuruduktan sonra da spry vernik ile vernikliyorum.

1 yorum:

  1. o reklamlardan bu şekilde kazandığınız para helal oluyor değil mi?

    YanıtlaSil