3 Haziran 2010 Perşembe

Biraz Kafayı Boşaltmak Lazım...

Kaç gündür yeni yazı ekleyesim yok.. Açıp açıp kapatıyorum sayfayı.. Taslak olarak bekliyor bir sürü konu. Birkaç satır yazıp "yayınla" tuşuna basmaya elim gitmiyor..
Blogta genelde canımı sıkan şeyleri yazmıyorum, burası benim keyif köşem ;)
Kediler negatif elektiriği alırmış ya belki ekrandan da alır diye "tarçınlı" bir konu olsun dedim;)
İşte camdan firar etmeye çalışan Tarçın :)
(Heeey... Rahat bırak çiçeklerimii...Bak işte bir de petunyalarımı yiyen güvercinler var :) Neyse kıştlayıp geldim:D )
---------------------
Zaten hava bir garip 2 gündür bir de Vodafone müşteri hizmetleri ile uğraştım...

Olay şöyle gelişti :) Babamın hattına 20 tl yüklerseniz 20 tl bedava diye mesaj gelmiş.Günü de gelmişti biz de yükledik.. Ama hediye 20 tl ile ilgili bir bilgilendirme mesajı gelmemiş. Ben de müşteri hizmetlerini aradım, aradım, aradım...
Bütün menüleri dolaştım bir türlü müşteri temsilcisine bağlanmıyor ... Soldan soldan geldiler tabi:))
En sonunda google amcaya sormak aklıma geldi :) Zaten "vodafone müşteri... " yazarken müşteri temsilcisine bağlanma diye çıkıyor.. şikayetvar.com da aynı şikayete verdikleri cevapta sıfırı tuşlayarak bağlanabilirsiniz yazmışlar.. İyi de kardeşim bunu telefonda neden söylemiyorsunuz da insanları uğraştırıyorsunuz !!!
Neyse sonunda bağlanabildim müşteri temsilcime:D
Önce sorumu sordum *123#13# den öğreniliyormuşşş..Sonra da müşteri temsilcisine bağlanmak için menüden neden yönlendirilmiyor diye sordum
Cevap şu;

"MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE SIFIRI TUŞLAYIP BAĞLANILACAĞINI SADECE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SÖYLER !!! "
hahahah var mı böyle bir komedi:))) Tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan çıkar misali (misal uydu mu bilmiyorum ilk aklıma o geldi:P )
İyi dee nasıl bağlanacağımı bağlanamadığım bir yerden mi öğreneceğim? diyorum, kız otomatiğe bağlanmış şekilde aynı şeyleri tekrarlıyor " bu bilgiyi sadece müşteri temsilcisi söyler bıdı bıdı.." :))) Kardeşim size bağlanamayınca nasıl sizden öğrenirim, hem bağlandım diyelim neden "nasıl bağlanacağım" diye sorayım............
Bir kaç defa aynı şeyi tekrarlayınca dayanamadım "çok komiksiniz farkında mısınız, anlamamazlıktan geliyorsunuz" dedim :))) Garibim bu sefer ses tonunu biraz daha yükseltip kurmalı saat gibi aynı şeyleri söylüyor :D:D:D
Vodafone a bir şikayet maili yolladım bakalım cevap verebilecekler mi !

NOT: Konu ile ilgili bir komedi de bizim binanın asansöründe var :) Asansörün içinde "asansör kabinini görmeden binmeyiniz" yazıyor :))) O yazıyı okuyabilen biri demekki görüp binmiştir dimi:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder