14 Haziran 2010 Pazartesi

ÇİKOLATALI VE FINDIKLI BİSCOTTİ


Merhabalar, maalesef bilgisayarim hala tamirde ve hazirladim kurabiyelerin ve tariflerimin resimleride bilgisayarimin icinde kaldigindan su an hicbirini yayinliyamiyorum..muhtemelen bilgisayar tamir olup gelsede resimler gitmis olucak:(
Bu sebeple yine bir ceviri yayinliyorum bugun, deneyip cok begendigim bir lezzet
Birebir cevirdigim tariflerde daha dogru bir anlatim olmasi icin tarifin resminide orjinal olarak siteden yayinliyorum ve mutlaka yazimin sonunda kaynak belirtiyorum...Umarim bu hafta bilgisayarima kavusurum..


tereyağı 110 gr
şeker 3/4 sb
yumurta 3 adet
portakal kabuğu rendesi 1yk( limon kabuğu rendeside kullanabilirsiz)
vanilya 1 çyk
un 3 sb
kabartma tozu 1 1/2 paket
dövülmüş fındık 1 sb
çikolata parçacıkları 1 1/4 sb


60 adet
180 C
-tereyağı ve şekeri iyice pürüzsüzleşene dek çırpıp içine yumurtaları, portakal kabuğunu ve vanilyayı da ekleyip çırpın
-un ve kabartma tozunu karıştırıp yumurtalı karışıma ekleyip iyice yedirin ve fındıkları da ekleyip karıştırın
-hamurdan 1 sb dolduracak kadar parçalar koparıp he rbirini 14cm uzunluğunda 5 cm eninde ve 1cm kalınlığında silindir şekilleri verip tepsinize dizin ve önceden ısıtılmış fırınınızda 180 C 25 dk pişirin
-tepsiyi fırından alıp keskin bir bıcak ile 2cm kalınlığında dilimleyin ve kestiğiniz yüzey yukarı gelecek şekilde tepsinize dizip tekrardan fırınınıza verip 20 dk daha pişirin
-fırından aldıktan sonra soğumaya bırakın
-bu arada bir tencereye su koyup kaynatın ve tencerenin üzerine başka bir kap yerleştirip içerisine çikolataları ekleyin ve5 dk eriyene dek bekleyin
-erittiğiniz çikolataları biscottilerin bir yuzune sürüp donmaları için bekledikten sonra servis yapın...afiyet olsun..:)
KAYNAK .MYRECİPES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder