8 Haziran 2010 Salı

ÇİLEK JÖLELİ İRMİKLİ MUHALLEBİ VE MEZUNİYET GECESİ

GÜNAYDIN SEVGİLİ İZLEYİCİLERİM!!!
Böyle bir bloğa sahip olduğum ve negatif enerjimi ve sıkıntılarımı dış dünyada bırakarak geldiğim sanal pozitif alanımda çok mutluyum....Buradaki paylaşımlarım ve dostlarımın paylaşımları ile ufkum genişliyor,dış dünyayla irtibatım kesiliyor...Dertlerimi sıkıntılarımı çöpe atıyorum taki gerçek hayata dönünceye kadar....
Geçen gün Balböcükleri-Serpilimden öğrendiğim meyvesuyundan jöle yapımını denemiştim...meyveli kuplar burada....Eeeeeee öğrenmişken çeşit çeşit denemek lazım dedim ve irmikli muhallebi yaparak borcama döktüm,üzerine yarım kesilmiş çilekleri yerleştirdim ve çilek suyundan jöleyi de yapıp üzerine döktüm....Arkadaşımın annesi vefat etmişti...Taziyeye giderken lahmacun ve ayranla birlikte bu hafif tatlıyı da götürdüm....Afiyet olsun Fikriyeciğime,pamuk teyzemin mekanı cennet olsun....Tabi ufak bir borcam kapağına da tadımlık ayırdım ve geldikten sonra dondurma eşliğinde servis yaptım,çok hafif ve lezzetliydi....Bitmek bilmeyen bahar temizliğinin üzerine de iyi geldi....(Hafta sonu dahil bugün dahi devam etmekte; duvar,cam,çerçeve,dolap ,bucak elden geçmeyen hiçbiryer kalmadı ama bittim....)Konudan konuya atlamaya devam ediyorum ve dün gece 8. sınıftan mezun olan küçük kızım Sebanur 'un (Sebiş,biz öyle diyoruz) mezuniyet gecesine geçiyorum....
Şu kızların güzelliğine bakarmısınız,nasıl gururlandım...Ortadaki benim kızım kırmızılı Sebanur...Puanlı elbiseli Burcu ve mor elbiseli de Sena...Kızımın kankileri....Saçlarını ablası ve ablasının Elifleri yaptı...(İkisinin adı da Elif) İşten çıkar çıkmaz Keremi de Kreşten alıp doğru eve gittim ve küçük hanımı gecenin yapıldığı mekana bıraktım....Hepsi birbirinden yakışıklı ve güzel gençleri görünce çok mutlu oldum....hatta ablası çok duygulandı ve ağladı...Demekki ne kadar da kavga etseler(ağız dalaşı) yinede kardeşlik bambaşka bir duygu....Sebanuru bırakıp bu seferde Tuğçenur'un liseden mezuniyet gecesi için ayakkabı-çanta almaya gittik....Bu ay sonunda Üniversite sınavından sonra gerçekleşecek geceye çok hazırlanıyorlar...Ayrıntılar sonraya....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder