7 Haziran 2010 Pazartesi

ecole-T-shirt Tasarımları

Uzun zamandır aklımda olan şeyler yavaş yavaş hayata geçmeye başladı.Bunlardan ilki t-shirt tasarımlarıydı.İlerde yapmak istediğim işe adım adım yaklaşıyor gibiyim çok şükür :)


Sonunda dikiş dikmeye başladım,nakinin yardımlarıyla sanırım bu işi başarıcam,hatta trençkot dikiyoruz annemle :))


İlk yorumlarınız benim için önemli,fikirlerinizi merak ediyorum.Detaylı bilgi için butiğime tıklayabilirsiniz.

Bugünden itibaran butikte haftanın ürünü yer alıcak.Dilerseniz haftanın ürününü yorumlarınızla siz de belirleyebilirsiniz.Ve yakında izleyiciler arasında sürpriz çekilişler,organizasyonlar yapmayı planlıyorum.

Küçük bi hatırlatma yapıp postu sonlandırıyorum.Tesettürlü abiye yarışması için fotoğraf göndereceğiniz son tarih 10 haziran.
Mutlu haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder