3 Haziran 2010 Perşembe

Jennifer Lopez nasıl zayıfladı?

Jennifer Lopez, şimdiden güzellik kampına girdi...

5 Haziran’da eşi Marc Anthony ile nikah tazeleyecek olan Jennifer Lopez, bu özel gecede kusursuz görünmek için şimdiden güzellik kampına girdi. Ünlü şarkıcı formunu nasıl koruyor?



22 Şubat 2008’de ikiz bebekleri Max ve Emme’yi dünyaya getiren Lopez, doğumdan sonra 25 kiloyu nasıl verdiğini Fransız Closer Dergisi’ne anlattı.

"Doğurduktan sonra hayatımın merkezine diyeti değil sporu koydum" diyen ünlü şarkıcı, haftada 4 gün, birer saat spor yapıyor. 10 dakika ısınma hareketleri yapıyor, kol kasları için ağırlık kaldırıyor, göbeği için mekik çekiyor, bacaklarım için ise pilates yapıyor...

Lopez, tek sorununun ise kardiyo çalışmaları olduğunu söylüyor ve ekliyor:

"Bu nedenle Krav Maga’dan dövüş sanatları dersleri almaya başladım. Sarkan her yerim kısa zamanda sıkılaştı."

Ünlü şarkıcı, aç kalarak zayıflama ya da şok diyetlerin sağlığı olumsuz etkilediğinin altını çiziyor. Bu nedenle kendi için özel bir beslenme programı uyguluyor.

Günde bin 400 kalori alan Lopez, öğünlerinde işte bunlara yer veriyor:

"Kahvaltıda; mevsim meyveleriyle birlikte tam tahıllı undan yapılmış pancake yiyorum. Kahvaltı menümde mutlaka yumurta beyazı oluyor. Öğlen, rezeneyle tatlandırılmış ızgara balık ve haşlanmış sebze; akşam ise yanında mantarla birlikte yağsız bonfile yiyorum. Ara öğünlerde tahıllı barlar tüketiyorum.

Vazgeçemediğim alışkanlığım ise kahvenin yanında yediğim kurabiyeler. Kahve keyfiminden asla ödün veremem."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder