12 Haziran 2010 Cumartesi

Okuyuculardan Gelen Tesettür Kombinlerine Devam

Okuyuculardan birşeyler geldiğinde yüzümdeki kocaman gülümsemeyi tarif etmem imkansız :) Bu kategorinin hızla geliştiğini düşünüyorum.Zaten blogu ilk açarken tesettür sokak modasını yansıtmak istemiştim ama sanırım zamanla olacak birşeymiş bu.Şimdi eğer bu böyle sürmeye devam ederse ki ben bunu çok istiyorum,bununla ilgili hayata geçirmeyi planladığım güzel düşüncelerim var.

Bazen maillerde;Eylül cevep vermezsin sanmıştım yada beğenmeyip yayınlamazsın diye çekiniyorum vs vs şeyler okuyorum.Kızlar yapmayın lütfen,inanın her mail,her soru,her fotoğraf benim için çok değerli.Bu yüzden lütfen çekinmeyin fotoğraf gönderirken.Ve sakın cevap vermeyeceğim düşüncesine kapılmayın olur mu ? :)

Artık arkadaşımızın kombinine geçebiliriz.



tişört:miss poem
hırka ve kolye:koton
etek:dikimeşarp:pierre cardin
ayakkabı:nursace
çanta:bershka



tişört ve ceket:zara
etek:armine
eşarp:vakko
Arkadaşımızın güzel günlerde giymesini diliyorum blazer ceketin rengine ise çok sevdim,bu renk bu yaz benim vazgeçilmezim oldu bile :) Pudra,açık pembe ve nude tonlarda ne görsem aşık olmaktayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder