12 Haziran 2010 Cumartesi

Puantiyeli Robadan Elbise

Kız Çocuklarına Balon Etekli Elbise Modeli
Puantiyeler ne kadar da yakışır çocuklara. Kızlarım için aldığım beyaz puantiyeli kırmızı pamuklu kumaştan, ikisine de elbise dikeceğim. Kızlarıma birşeyler dikmek benim hayalimdi. Berninamla hem piko yapıyorum hem de istediğimi dikiyorum.
Yine kendi kendimin patronu olarak çalıştığım bir elbise, kollarını da karpuz kol gibi kesip büzerek diktim. Elbise robadan, beyaz olan kısmını kırmızı mı yoksa beyaz mı yapsam diye tereddüt etsem de, beyazın açacağına inandım ve böyleoldu. Eteğini benim hiç hoşlanmadığım bir model istedi, balon etek, kara kuzum ister de annesi dikmez mi? Sevmesem de gönlü olsun. ilk defa diktim ama çok güzel oldu. Fotoğrafını çekmek için çıkar kızım dedim ama, ısrar kıyamet çıkarttırdım. Çok beğenmiş :)
Büyük kızım Sena'm yaşına göre bayağı uzun, elbiseye bakıp da bu ne demeyin, anca karşıladı çocuğumu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder