11 Haziran 2010 Cuma

Saçınız Hollywood yıldızlarının saçına benzesin!

Saçınız Hollywood yıldızlarının saçına benzesin!
Kakül, saçlarda modası hiç geçmeyecek bir model. İşte Hollywood yıldızları ve kakül modası...

Bir kadının en önem vermesi gereken yeri neresi diye sorsanız, çok şey saymak mümkün ama saçlar bir kadının güzelliği için vazgeçilmez bir parçadır. Saçımızı değiştirdiğimiz zaman farkedilmememiz neredeyse imkansızdır. Ben de bugün sizler için saçta küçük bir ayrıntıymış gibi görülen fakat yapılınca insanı rezil de, vezir de eden bir ayrıntıya dikkat çekeceğim. Benim son günlerde takıntım kâkül, hatta bizzat kendim bile yaptırdım. Çevremden de çok güzel tepkiler aldım. Nerden çıktı bu kâkül sevdası derseniz, son dönemde yabancı ünlüleri almış bir kâkül sevdası dur bir de ben deneyim dedim ve sonuçtan memnun kaldım. Sizler için de Hollywood'dan bir kaç örnek topladım.

Taylor Swift:

En son onu MTV gecesinde Kanye West tarafından protesto edilirken görmüştük. Bu protesto yüzünden neye uğradığını şaşıran Taylor Swift, o dönem kıvırcık saçlarıyla karşımıza çıkıyordu ki olaydan hemen hemen bir hafta sonra başarılı yıldızı sarı düz ve kâküllü saçlarıyla gördük. Kâkülleri de kendisine pek bir yakışmıştı. Siz hangi saçı beğendiniz bilmem ama başarılı yıldıza hoş bir hava kattığı kesin...








Kâküller bir tek bu yılın veya geçtiğimiz sezon için çok kullanılan bir model olarak kalmayıp bir kaç sezon önceden gelen ve bir kaç sezon ileriyede gidebilecek kadar moda olan bir model.

Ünlülerde kâkül modasını görmeye devam ediyoruz...

Angelina Jolie:

Tamam tamam, "ne alaka Angie saçını kâkülle kullanmıyor" demeyin. Angelina Jolie hayranları güzel yıldızın Ethan Hawke ile başrollerini paylaştığı Taking Lives (Hayatın Benim) adlı filmindeki saçlarını hatırlayacaktır. Filmde bir FBI ajanını canlandıran Jolie filmde saçını kâkülle kullanmıştı. Televizyonda bu filmle ne zaman karşılaşsam hep güzel yıldıza kâkülün ne kadar yakıştığını düşünürdüm ki... Angelina son filmi Salt'ta da kâkülle karşımıza çıkmış. Her ne kadar peruk da olsa kâkül bu kadına gerçekten yakışıyor. Bu görüntülerden sonra kuaförlerde kâkül kesimi patlaması yaşandığı bir gerçek. Resimlere bakın kararınızı kendiniz verin.






Reese Witherspoon:

Oscarlı yıldız Reese Witherspoon'ı sıkça kâkül ile görmek mümkün... Zaman zaman saçlarını kâkülsüz de kullanan yıldıza bu saç modeli ayrı bir hava katıyor.




Nicole Richie:

Vallahi ne iş yaptığını bilmiyorum... Hollywood magazin basınında son günlerde çiçeği burnunda anne olarak gösteriliyor. 'Hanfendi' yeni doğum yapmış. Bizde Süreyya Yalçın ne ise onlarda da Nicole Richie o... Fakat Hollywood basını bu kıza pek bir meraklı. Zira fotoğrafını her sitede, her dergide görmek mümkün. Daha önce basında sarı saçlarıyla arz- ı endam eden hatun kişi şu sıralar siyah ve kâküllü saçlarıyla boy gösteriyor. Yalan yok beğendim. İşte kâkül işte Nicole Richie.






Rachel Mcadams:

Bu bayan ilk bakışta size yabancı gelebilir ama şimdi hatırlatacağım. Rachel Mcadams'ı The Notebook filminden hatırlamanız olası... Hatırlamayanlar hiç üzülmesin çünkü çok yakında zaten gündemimize girecek. Zira bu güzel bayan şu sıralar Sherlock Holmes ile pek bir gündemde. Önümüzdeki günlerde ülkemizde de vizyona girecek filmde başarılı bir performans sergilediği söylenen Rachel Mcadams'ı da kâkülle görmek mümkün. Rachel de kâkülü arasıra kullanan yıldızlar arasında. Bazen güzel mi yoksa değil mi diye düşündüğüm Rachel Mcadams'a kâkül yakışıyor diyebilirim. Tabi ki her zamanki gibi karar sizin...




Jennifer Lopez:

Hiç kuşkusuz kâkülün yakıştığı bir başka yıldız. Evet ya, seviyorum bu kâkülü...




Keira Knightley:

Karayip Korsanı'nın başarılı yıldızına da kâkül çok yakışıyor....




Kate Moss:

Başarılı model de kâkülü başarıyla taşıyan yıldızlardan...





alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder