7 Haziran 2010 Pazartesi

BABY SHOWER ICIN IKIZ BEBEK KURABIYELERI : BENNU&DURU


Merhabalar ' bu gun sizlerle baby shower icin hazirladigim bebek kurabiyelerini paylasmak istiyorum..
Ozlem hanim Antalyadan bana ulasip hanim ikiz bebeklere hamile kuzeni icin supriz bir baby shower partisi hazirladiklarini ve kurabiyelerimi Antalyaya gonderip gonderemeyecegimi soran bir maille ulasti..Elbetteki Antalyaya ginderebilecegimi kendisine ilettikten sonra supriz baby shower partileri icin kurabiyelerimi hazirlamaya basladim...
Bay shower partisinin dekorasyonunda cingene pembesi kullanacaklarini ve kurabiyelerinde bu renk te olmasini rica etti bende elbetteki kurabiyelerimi seker pembesi tonlarinda hazirladim ve Antalyaya gonderdim..
Ozlem hanim ve kuzeni Ayca hanimin kurabiyeleri cok begendiklerini iletmeleri ' hatta Ayca hanimin kiyamayip yiyemedigini ve sakladigini dile getirmesi beni ayrica cok mutlu etti..:))
Ayca hanima ikizlerini biran once saglikli bir sekilde kucagina almasini ve uzun , saglikli bir yasam dilerim....














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder