7 Haziran 2010 Pazartesi

Heyooo.. Elbise Diktim :))

Şu görmüş olduğunuz fotoğrafta arka balkonda yeni elbisemle bale yapıyorum :)) Nasıl olmuş ama. Yaklaşık bir haftadır bunla uğraşıyordum, kaç kere söktüm diktim valla hesap etmedim. Orası bozuk oldu, sök yine dik.
Aslında kumaş elbise için biraz dik bir kumaştı. Kareli olması da ayrı bir problem oldu çünkü ne kadar dikkat ettiysem de kareler denk gelmedi dikişte.
Kemersiz hali de budur işte. Kemerle daha hoş durdu bence ama beyaz bir kemer edinmem lazım. Zaten bu kemer kalın bir lastik olduğu için yaz gününde bunu takarsam cinnet geçiririm herhalde sıkıntıdan :)
Cinnet  "getirme" fiiliyle kullanılıyor ama bence yanlış ya.. Cinnet getirilen birşey değil bence geçirilen birşeydir. Bu benim görüşüm tabi.
Model Burda'nın Mayıs sayısından. Zaten mayıs sayısını çok sevdim, dikilebilecek şeyler çoğunlukta. Bir elbise projem daha var aynı sayıdan. Hadi bakalım gelsin güzellll yorumlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder