9 Haziran 2010 Çarşamba

Kumaş kutum






Kumaş kutuları gördükçe içim gidiyordu.
Yapmayı en fazla denemek istediğim şeylerden biriydi bu kumaş kutular.
İlk deneme bana göre fazlasıyla basit oldu.
Sadece dikişlere biraz dikkat etmem gerekiyor :)



Astarı için yine farklı renk kumaş kullandım ve iki kumaş arasına da elyaf koydum.


Bu kutuların büyüğünden,küçüğünden bir sürü yapıcam.
Kızımın odasına,dolaplarımın içine bunlardan koyucam :)
Ne kadar da çok işe yararlar değil mi?






Soru: malum,google a ait bazı ip adreslerine ülkemizde yasak geldi.
Picasa albumleri de bunların içinde olmalı ki günlerdir açamıyorum,bloğa fotoğraf da yükleyemiyorum.
ancak farklı foto paylaşım sitelerine yükleyip,bloğa link atarak resim koyabiliyorum postlarıma.
Türkiyede olanlar sizde durum nedir?
sanki bu durumdan sadece ben şikayet ediyor gibi hissediyorum da :S
ayrıca googleın bu durumu hiç hoşuma gitmiyor,blogger bi zamanlar olduğu gibi yine yasaklanır,kapanırsa vay halimize diyorum...


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder