7 Haziran 2010 Pazartesi

PATATES MÜCVERİ VE BEBEĞİMİZ DOĞDU

MERHABALAR SEVGİLİ DOSTLAR!!!
Dünden itibaren heyecanla beklediğimiz bebeğimiz bugün saat 12:30 da doğdu....
4.kere hala oluyorum ama küçük erkek kardeşim Türkerin ilk bebeği,rabbim hayırlı -analı-babalı büyütsün....Normal doğması beklenirken , sezeryana alınan Serpilimin bebişi ,oğlumuz Ömerimiz doğdu....Hepimizin gözü aydın...Buradan anneanne ve dedenin,dayının,teyzenin ,babaannenin ve amcanın da gözleri aydın olsun diyorum.....
Cumartesi günü yapılan 8. sınıf SBS sınavı neticesinde küçük kızımız Sebanur da yüzümüzü güldürdü,güzel puan bekliyoruz,bakalım 3 senenin ortalaması ile iyi bir liseye yerleşmesini umuyoruz....Ama yine de sağlık olsun ,çünkü Sebanur gerçekten çok hasta ...Öksürüğü kesilmeyince doktora götürdük...Boğaz iltihabı ciğerlerine inmiş,nasıl kötü öksürüyor anlatamam...Antibiyotik tedavisi başladı,inşallah düzelir...O öksürdükçe sanki benim ciğerim sızlıyor...Annelik ne zor iş böyle......
Patatesli Omlet dedim ama bir sürü şey anlattım,artık tarife geçeyim;
MALZEMELER:
----------------
3 yumurta
4-5 adet patates
3 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı karbonat
Tuz,karabiber,pul biber
Kızartmak İçin:Sıvı yağ
YAPILIŞI:
----------
Patatesler rendelenir ve suyu sıkılır....Diğer malzemeler de eklenerek iyice karıştırılır...Dilerseniz peynir de ekleyebilirsiniz...Yağ kızdırılır ve karışımdan bir kaşık alınır ve yağın içine bırakılır...
Yağın fazlasını almak için servis tabağına havlu peçete serilir,hepsi kızardıktan sonra afiyetle yenir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder